Błotniki przednie

72 - 84 - błotnik wąski i wąskie nadkole zewnętrzne. Brak przetłoczeń na boczne mocowanie zderzaka.

 

W 1984 roku niektóre maluchy posiadały na przednich błotnikach odpływy, tak zwane "łezki":

 

 

85 - 94 - błotnik szeroki i szerokie nadkole zewnętrzne, ZAWSZE z przetłoczeniem na boczne mocowanie zderzaka

 

94 - 00 - błotnik szeroki z zaokrąglonym rantem, zawsze z przetłoczeniem na boczne mocowanie zderzaka

Nadkola wewnętrzne w czasie całej produkcji zawsze były takie same.

 

Drzwi

72 - 84 - podwójne przetłoczenie na poszyciu zewnętrznym, brak otworów na mocowanie listew ozdobnych, brak przetłoczeń na poszyciu wewnętrznym

 

85 - 94 - poszycie zewnętrzne identyczne jak w przypadku 72 - 84, ale czasami występowały otwory na listwy boczne, poszycie wewnętrzne posiada przetłoczenie idące wzdłuż drzwi, nad tapicerką. Przetłoczenie zaczyna się na wysokości grzybka, a kończy pod szybką trójkątną.

 

94 - 00 - pojedyncze przetłoczenie na poszyciu zewnętrznym (był tylko jeden rodzaj)

 

Błotnik tylny

72 - 94 - ten sam profil, podwójne przetłoczenie, oraz przetłoczenie zakrzywiające się ku górze razem z szybą tylną - różnica to mały wlot dla ST i duży dla FL, oraz przetłoczenia pod boczne mocowania zderzaka. W tych samych latach co błotnik wąski przód, montowane były z tyłu błotniki bez wytłoczki na mocowanie zderzaka.

 

94 - 00 - zaokrąglony rant błotnika, mały wlot powietrza, pojedyncze przetłoczenie boczne i przetłoczenie, idące prosto w stronę tylnego narożnika, mocowanie boczne na zderzaki

Nadkola wewnętrzne i zewnętrze bez zmian.

 

Klapy bagażnika

72 - 94 - zewnętrznie identyczne w całym wskazanym okresie. W środku kosmetyczne zmiany, w postaci długości grzybka i grzybek z kapeluszem lub bez. W wersji BIS blokada przytrzymująca klapę w pozycji otwartej.

 

94 - 00 - zaokrąglone wszystkie krawędzie i zagięcia klapy

 

Klapy silnika

72 - 76 - dodatkowe kratki wentylacyjne po bokach, przetłoczenie w kształcie prostokąta

 

76 - 94 - mniej kratek wentylacyjnych, przetłoczenie w kształcie słuchawki telefonu

 

94 - 00 - kratki wentylacyjne w ilości takiej samej jak 76 - 94, przetłoczenie w kształcie odwróconej, rozciągniętej litery U

 

87 - 91 BIS - klapa z większą szybą, bez wlotów powietrza, otwierana do góry

 

 

Pasy przednie

72 - 94 - takie same w całym wskazanym okresie. Jedyna różnica, to kształt i umiejscowienie otworów pod znaczki

 

94 - 00 - pas wygładzony, brak przetłoczenia środkowego, przetłoczenia pod kierunkowskazy i nieco głębiej, niż w przypadku 72 - 94, osadzone reflektory

 

Odpływy bocznych tylnych szyb

W pierwszej serii nie występował rowek, tylko odpływ takiego samego rodzaju co w szybach przedniej i tylnej:

 

Oprócz tego na przestrzeni lat istniało jeszcze kilka drobniejszych, nieopisanych tutaj różnic, takich jak na przykład: inne słupki tylne od wewnątrz w pierwszej serii, czy brak otworów pod lusterka w starszych drzwiach i brak otworów na przewody od świateł cofania i przeciwmgłowego w belce tylnej od ST.

Delmut, Freddie i Gelo

Rezerwa126p.pl, 2009 - 2017
kontakt: kontakt@rezerwa126p.pl